Nyheter

Visste du at Fagforbundet Skien- Siljan eier feriestedet Fjordglimt i Bamble hvor du kan leie rimelig hytte?

Fjordglimt består av en campingplass med 8 utleiehytter som medlemmene kan benytte til en fordelaktig pris. 2 av hyttene er helårshytter, de andre er sommerhytter. På Fjordglimt er det badestrand og flotte turmuligheter. Sjøen er nærmeste nabo og kyststien i Bamble passerer forbi. Følg lenken under for å lese mer om hver enkelt hytte og finne søknadsskjema for 2020:

Stadige kutt bekymrer

Så er tiden her igjen, det er høst og budsjettet for neste år skal legges. Rådmannen har lagt frem tallenes tale, og varsler nok en gang at det må spares og kuttes.

Konkurransesamfunnet

– er det virkelig det vi trenger?

Bemanningsnorm i barnehage og skole

Det er nå over 20 år siden skolealderen ble senket fra sju til seks år.

Husk å melde fra til kontoret om endringer

Bytte av arbeidssted,navneendring, adresseendring, permisjon etc.

Velkommen til vårt ferieparadis Fjordglimt

Her har medlemmer av foreningen mulighet til å leie en av våre 8 hytter, eller søke plass på en av våre 40 campingplasser. Vi har også utleie av båtplasser.

Fjordglimt 2019

Søknadskjemaer, reglement for campingplass og hytteinformasjon. Klikk inn på "les mer" og se vedlagte filer i PDF.