Fagforbundslogo med navn

Årsmøteprotokoll

Årsmøtet er vel gjennomført, og dette er det nye styret. Protokoll ligger som vedlegg

Årsmøtedokumenter 2024

Her finner du årsmøtedokumentene fra årsmøtet 30 januar 2024

Kunngjøring Årsmøte

Årsmøte i Fagforbundet Indre Fosen blir gjennomført tirsdag 30 januar 2024 kl 18.00

Familieterapeut og spesialpedagog
Maria Skogly

Temakurs

Fagforbundet Indre Fosen inviterer til kurs for alle sine medlemmer    25.oktober 2023 Sted: Vanvikan samfunnshus. Tid: kl. 17:30 – 20:30

Tariff hver bokstav henger i en tråd

Medlemsmøte om tariff, 19 september kl 13.00 og kl 18.00

Til våren er det nytt tariffoppgjør. Hva er viktig for deg og dine kollegaer i deres arbeidshverdag? Det er nå vi har mulighet til å påvirke hvis vi tenker noe bør forandres, eller ikke bør forandres. Tariffoppgjørene er blant de viktigste virkemidlene i kampen mot økt ulikhet og for å sikre at folk får en anstendig lønn å leve av.

Gule blader med tekst

Høstfest

Høstfest for medlemmer i Fagforbundet Indre Fosen

Hytta til Dagunn

Tur til Dørndalsvatnet

Gåtur til Dørndalsvatnet i Rissa

Tirsdag 18 april Tid kl 19.00 Sted Mælan skole

Medlemskveld LOFavør

Medlemskveld LO Favør LO-Favør fordelsprogrammet Lokale LO-kontakter i Sparebank1 informerer om: LO-favør fordelene Fremtidsfullmakt

Eng av prestekrager med skriften Ønsker dere alle en GOD SOMMER

Sommerhilsen

Daglig gleder

Velg å være en daglig gleder! Tid: Torsdag 4.april kl 18.00 Sted: Åsly skole - auditoriet

Styresamling på Brekstad

Styret i Fagforbundet Indre Fosen har onsdag og torsdag denne uka vært samlet på styre kurs på Brekstad.

Særavtaler i Indre Fosen Kommune

I forbindelse med sammenslåingen mellom Leksvik og Rissa kommuner er det mye som skal på plass. En av de tingene er reforhandling av de lokale avtalene som vi hadde i de to kommunene. Disse avtalene er fremforhandlet av fagforeningene i de to tidligere kommunene og må sammenfattes og underskrives på nytt i Indre Fosen kommune.

Fagforbundet Leksvik og Fagforbundet Rissa

Leksvik og Rissa kommuner er vedtatt slått sammen fra 1.1.2018, til Indre Fosen kommune, det gjør at vi måtte se på vår organisering.

Kontorer

Fagforbundet Indre Fosen har 2 kontorer, på Rådhuset i Rissa og i underetasjen på Leksvik barnehage.