Årsmøte 2024

Velkommen til årsmøte i fagforbundet Vindafjord 23.januar 2024. Vi gleder oss til å på ny samles igjen for å se på året som er gått og hva vi skal jobbe med i året som kommer.

Organisasjonsplan

Revidert organisasjonsplan vedtatt på medlemsmøte 26.april 2022

Duket til fest på Ølen Gjestegård

Tirsdag 26. april var medlemmer i Fagforbundet Vindafjord endelig klar for å samlast for å hedre våre jubilanter i foreningen.

Organisasjonsplan

Her finner du organisasjonsplanen til fagforbundet Vindafjord som skal opp til godkjenning i April.

Årsmøte 2022

Velkommen til årsmøte i Fagforbundet Vindafjord 26.januar kl. 19.00. Ønsker du å sjå gjennom papirene på førehand, så finn du dei her. Du kan også hente dei på frikjøpt tillitsvald sitt kontor på rådhuset i Ølen om du vil ha dei i papirform.

Vår egen Tove Elise

Nå er me klar for Stortingsvalg og for ei endring. Nå er det vår tur! Og er det nokon som meiner dette av heile sitt hjerte, så er det vår egen Tove Elise Madland, som nå er 3.kanditat på lista til Rogaland Arbeiderparti.

Høyringsinnspel til Barnehage- og skulebruksplanen

Dette er høyringsinnspelet som Fagforbundet Vindafjord sende kommunen på bakgrunn av at barnehage- og skulebruksplanen i kommunen nå skal revideres. Både medlemmer, plasstillitsvalde, styret i seksjonen og dei frikjøpte tillitsvalde har kome med innsill.

Trenger du papirer til årsmøte?

Har du meldt deg på eller tenker at du vil melde deg på årsmøte, eller bare ønsker å se gjennom årsmøtepapirene? Da kan det være greit å se gjennom papirene i forkant.

Webinar: Miljøarbeid og samhandling

Fagforbundet Rogaland Yrkeseksjon Helse og sosial arrangerer 23.mars 2021 kl 18.00-20.00 digitalt Temakurs om Miljøarbeid og samhandling. Påmelding innen 19.mars.

Medlemsmøte, Val av HTV 100% og 40%.

Det vert val av HTV i 100% og 40%, for to år. Både Signy Dyrseth i 100% og Kari Anne Fagerland i 40% har sagt ja til gjenval. Andre forslag kan sendast til leiar Helene Låte på SMS: 452 25

Digital 1.Mai markering for Nord Rogaland

Årets markering av 1. Mai blir i år noe annerledes grunnet koronasitasjonen men vi vil arrangere en digital markering!

1.Mai appell 2020

Det er lang tradisjon for norsk fagbevegelse å vise vår solidaritet med palestinerne på 1. mai. Det er også en lang tradisjon for at situasjonen for palestinerne blir stadig verre år for år.

Informasjon til deg som medlem

Alle er kjent med at vi på grunn av korona viruset er i en veldig spesiell og vanskelig situasjon. Skoler, barnehager og andre stenges for brukere/besøkende. Dette utgjør også mye endring for deg som medlem og ansatt.

Foredrag med Lisbeth Pipping

Yrkes seksjon i Helse og sosial i region 4 inviterte i går kveld til temakveld på Høgskulen i Haugesund. Eit sterkt foredrag om kjærlighet og svik, og om det å våge bry seg og tørre å sei i frå.

"100 år med hjerte for felleskapet"

Kjære venner. 14.februar i år kan vi gratulere hverandre med 100-årsdagen. Og vi kan da minne hverandre om hvor stort det er det vi alle er med på som medlemmer og tillitsvalgte i Fagforbundet.

Foredrag med Lisbeth Pipping 13.februar 2020

Bli med til høgskolen i Haugesund og hør på Lisbeth Pipping sin historie. Hun forteller en sterk historie om hvordan det er å vokse opp med en utviklingshemmet mor. "Kjærlighet og stålull" er et foredrag om både kjærlighet og svik i hennes familie. Dette er det virkelig verdt å få med seg.

Yrkes messa i Steinsvik Arena 14.- 15. januar 2020

Under årets yrkes messe på Steinsvik arena var Fagforbundet på plass med egen stand. Flere lokalforeninger på Haugalandet, inkludert Fagforbundet Vindafjord, stod parate til å fortelle om viktigheten med å være organisert nå når de skal ta noen av de viktigste valgene i livet.

Årsmøte papirer 2020

Vedlagt ligger papirer til årsmøte i Fagforbundet Vindafjord som arrangeres 30.januar 2020.

Årsmøte Fagforbundet Vindafjord

Få med deg årets viktigste møte 30.Januar 2020. Husk påmelding innen 24.januar til helene.laate@hotmail.com

Almanakk for 2020

Nå ligger almanakken for 2020 tilgjengelig på Fagforbundet sine nettsider.