Fagforbundet stiller sterkt i Arendalsuka!

(Foto: Fagforbundet)

Også i år vil Fagforbundet være sterkt representert i Arendalsuka. Fagforbundet Agder vil bemanne egen stand hver dag under uka med forskjellige aktiviteter og forbundet har flere arrangementer. Blant annet kan du oppdatere deg på både pensjonsspørsmål, heltid og kommersialisering og salg i kommunesektoren.

08.08.2019
Sist oppdatert: 09.08.2019

Besøk gjerne vår faste stand under Arendalsuka. Her vil det være mye aktivitet og gode samtaler. Fagforbundet er arrangør for flere arrangementer under uka. Allerede mandag 12/8 kl 15:00 blir det samtale om pensjon med tittel Pensjonsreformen er over. Hvorfor kommer det pensjonsreformer hele tiden da? Her vil spesialrådgiver i Fagforbundet Steinart Fuglevaag drøfte dette med representanter fra Storebrand. Virkelig verdt å få med seg!

På tirsdag blir det mulighet til å møte både LO-leder Hans Christian Gabrielsen og forbundslederne i Fagforbundet og HK i Norge, Mette Nord og Trine Lise Sundnes i en likestillingsdebatt om heltid. Her er både Høyre og Arbeiderpartiet invitert inn for å delta i debatten.

På onsdag er det flere arrangementer hvor Fagforbundet er arrangør/medarrangør, blant annet konferanse om Kommuner på billigsalg fra kl. 10 til 11:30 med påfølgende servering av tapas.

Sjekk ut Fagforbundets arrangementer ved å klikke på lenken til under.

Vi minner også om at LO og LO-forbundene holder åpent hus i Bankgården under hele Arendalsuka. Her er det bare å møte opp for en pust i bakken, en god samtale eller til arrangementene som foregår der.