Temakurs-Taushetsplikt og personvern for deg som jobber som Helsesekretær

Foredragsholder

Foredragsholder (Foto: Fagforbundet/Kurt Bjørnnes)

I anledning Helsesekretærenes dag arrangerer Yrkesseksjon Kontor og administrasjon og Helse og sosial Webinar for deg som jobber som Helsesekretær.

30.01.2023 av Carol Nyland Rasmussen
Sist oppdatert: 30.01.2023

Kurt Bjørnnes er advokat MNA og har egen praksis i Skudeneshavn. Han har gjennom mange år utviklet og gjennomført undervisningsoppdrag for kommuner, fylkeskommuner, helseforetak, direktorater og departementer. I tillegg har han prosess- og prosedyreerfaring og er fast tilknyttet Fagakademiet AOF, bl.a. med undervisningsoppdrag for Høgskolen Innlandet. Kurt Bjørnnes har en utpreget praktisk og humoristisk undervisningsmåte, og våre deltakere gir alltid den beste tilbakemelding på kursene hans.

Tid: Onsdag 01.02.2023 fra Kl 15:00-16:30
   Sted: Teams
   Pris: Gratis for medlemmer
   Påmeldingsfrist: Innen utgangen av 31.01.2023
   Klikk på lenken for påmelding:

Lenke til kurs kommer etter påmeldingsfrist.