Juletrefest 2023

Etter 3 år siden forrige juletrefest, og en pandemi senere, var det igjen klart for å invitere medlemmer til god, gammeldags juletrefest, søndag 8. januar 2023

10.01.2023 av Susann Meland
Sist oppdatert: 10.01.2023

Alle medlemmer ble invitert til å ta med seg barn og barnebarn til gang rundt juletre, leker og korpsmusikk.

Vi serverte boller, kaffe/gløgg og saft til velkomst mens korpset spilte velkommen.

Så kom nissemor som holdt gang rundt juletre og nissemars med servering av pølser i lomper, og det ble tid til sosialt samvær for alle sammen.

Barn som voksne lekte glemte leker og regler som Bro, bro, brille, Bjørnen sover og Boogey.

Vi fikk til slutt besøk av Nissefar selv som delte ut pakker til alle barna!

Nissen er selvsagt organisert i Fagforbundet, og hadde en flott sekk med seg fylt med pakker. (Foto: Susann Meland)

Vi takker for samarbeid med Nannestad Janitsjar, Nissemor og Nissefar, og alle våre medlemmer som tok turen til oss :)

Nissefar og Nissemor er godt fornøyde med alle de glade barna de fikk være sammen med. (Foto: Susann Meland)