Nytt om navn

01.12.2022
Sist oppdatert: 01.12.2022

Bilder sendes i egen e-post.

Cathrine Snare er konstituert som ny leder for Yrkesseksjonen helse og sosial Oslo. Hun kommer fra Fagforbundet sykehus og helse Oslo, hvor hun har vært tillitsvalgt siden 2011. (har bilde)

Fredrik Olstad er konstituert som ny opplæringsansvarlig i Fagforbundet Oslo. Han kommer som tillitsvalgt og nestleder fra Fagforbundet Pleie og Omsorg Oslo. (har bilde)

Emilie Hageland er ny Ungdomstillitsvalgt i Fagforbundet Agder. (har bilde)

Kjetil Knobel er ny rådgiver på kompetansesenteret i Agder. Han har tidligere vært HTV i Kristiansand kommune. Kommer opprinnelig fra idrettsetaten. Startet 15.november. (har bilde)

Lensley Baya er valgt inn i seksjonsstyret for Yrkesseksjon kontor- og administrasjon nasjonalt. Han kommer fra Fagforbundet Oslo. (har bilde)

Har ikke bilder på disse:

Rune Mathiassen er valgt som ny leder for kompetansesenteret Vestfold og Telemark. (Kan finnes bilde av han i arkivet)

Roger Heimli er ansatt som rådgiver i organisasjonsavdelingen. (Kan finnes bilde av han i arkivet)

Kumrije Rusiti er valgt som tillitsvalgt for Andungen Barnehage i Kristiansand.

Jorunn Jansen er valgt som tillitsvalgt for Læringsverkstedet Bispegra.

Terje Steine Mjøs er ny seksjonsleder i YSST, Fagforbundet Vestland.

Cecilie Hersvik Larsen er ansatt som administrasjonssekretær i Fagforbundet Oslo.

Lill- Marit Overvik er ansatt som rådgiver i Yrkesseksjon samferdsel og teknisk nasjonalt.

Susanne Skjørberg er ansatt som spesialrådgiver i Fag, yrke og ungdomsavdelingen nasjonalt.

Ida Storhaug Dyrhovden er lærling i service- og administrasjonsfaget, og er knyttet opp til servicesenteravdelingen.