Siden sist ganger fire

23.08.2022
Sist oppdatert: 24.08.2022

Alt om landsmøtet på hjemmesida

Nå kan alle som vil lese seg opp på forslag og innstillinger til landsmøtet i oktober. På fagforbundet.no ligger nå alle sakspapirene og innstillingene. Her kan man lese seg opp på innsendte forslag og innstillingene fra besluttende organ om hva de går for og ikke går inn for. Du finner dokumentene på https://www.fagforbundet.no/landsmotet-2022 eller ved å søke på landsmøte på hjemmesidas forside.

Faglig beretning klar

Forbundsstyret har gitt grønt lys for den faglige beretningen for landsmøteperioden 2017 – 2021. Dokumentet blir dermed tilgjengelig på hjemmesiden under de øvrige dokumentene for Landsmøtet.

Forbundsstyret til Østlandsterminalen

I løpet av forbundsstyremøtet i august besøkte forbundsstyret Posten Norge sin store terminal på Lørenskog utenfor Oslo, Østlandsterminalen. Forbundsstyret fikk både se og høre om hvordan våre medlemmer i Fagforbundet Post og finans har det i jobben og i hverdagen.

Nå kan du foreslå kandidater til årets renholder!

Fagforbundet skal kåre årets renholder 2022. Send oss ditt forslag innen 9. september! Prisen for «Årets renholder» deles ut til en person som i løpet av foregående år har ytt en spesiell innsats for renholdsfaget, sine kolleger og kvalitetsutvikling av renholdstjenesten, og som samtidig er samfunnsengasjert og inkluderende. Personen vi ser etter har utmerket seg gjennom sitt daglige arbeid og ytt «det lille ekstra».

Prisen deles ut på Renholdernes dag 5. desember 2022. Les mer om dette på Fagforbundet.no