Info frå styret

(Foto: Mostphotos / Fagforbundet)

Hei alle sammen. Vi ønska med denne posten å presentere det nye styret for dykk, samt gi dykk eit lite innblikk i kva vi driv med. Vi ønskar også å rekruttere fleire inn i styret vårt ☺️

01.07.2022 av Fagforbundet Hareid
Sist oppdatert: 01.07.2022

Vi er ein fin gjeng som ilag samarbeidar og jobbar for at medlemmane våre skal føle seg i varetekne! Vi er oppteken av dykk tek kontakt med oss dersom dykk lurer på noko, kanskje er det eit kurs du kunna tenkt deg? Eller du treng hjelp til noko.

Vi i styret har forskjellige spennande oppgåver, og vi møtast ca ein gong i månaden der vi drøftar ulike saker. Det kan vere at vi forbreder oss til ein eventuell streik, jobber med aktivitetar som årsmøte, medlemskveld. Vi jobbar også opp mot det regionale styret og sentralt. Slik at vi heile tida får god støtte og veileiing på vegen vår.

Målet vårt er å ta vare på alle våre medlemma, passa på dåkka rettigheite, og ta vel i mot nye medlemmar som kjem inn i vårt fellesskap.

Vi i styret treng fleire ildsjeler som ønskar og komme inn på laget vårt. Vi har nemmeleg nokre tomme stolar som vi sårt ønsker og fylle opp.

Vi er ein kjekk gjeng, som heile tida vil hjelpe til og veilede. Du vil få innføring og kurs etter behov. Vi vil presisere at du ikkje står aleine om ansvaret, vi er eit lag! 🤩

Per i dag manglar vi:

Opplæringsansvarleg - her skal ein følgje med kven som har teke ulike kurs, samt ha eit lite auge med kva kurs som kjem i næraste framtid (dette får vi mail om, eller finn på nettsida til fagforbundet) og sørge for at medlemmar for tilbuda som fagforbundet har ☺️ Du får også ein plass i styret ilag med oss 🤩

Seksjonsleiar i kontor og teknisk:

Hovudoppgåva di vert og passe på medlemmane i din seksjon. Vidarsende nyttig informasjon til medlemmane i tilhøyrande  seksjon, og vere eit kontaktpunkt for dei. Du får og ein plass i styret, og kan være med å bidra inn mot det vi jobbar med der.🤩

Seksjonsleiar i kirke, kultur og oppvekst:

Det går i det samme som den overfor. Ein spennande seksjon, med mykje som rører seg🤩

Pensjonistkontakt:

Du får også ein plass i styret. Her kan du bidra inn mot gruppa ufør og pensjonist, planlegge aktivitetar for di gruppe, og gi di gruppe oppdatert informasjon om det som rører seg her. 🤩

Vi har også eit godt etablert nettverk med kommunane rundt oss, som ein kjem i kontakt med. Her får ein god hjelp i sitt verv. Slik at om en føler at ein står litt fast, har nokon andre garantert vært der før deg, og kan hjelpe deg vidare. Ein kan også samarbeide på tvers i nettverket med f.eks ein temakveld for sin seksjon. Slik fordelar vi oppgåvene, og det vert ikkje så tungt som å stå aleine ☺️

Har du spørsmål eller har lyst å være med på laget vårt, ta kontakt vårt kjekke styremedlem Endre Johan Ose (endre.johan.ose(at)hareid.kommune.no)🤩

Leiar