Nytt om navn

09.06.2022
Sist oppdatert: 14.06.2022

Christoffer Brekke er ny hovedtillitsvalgt i Leka Kommune. Han er også styremedlem i Fagforbundet Ytre Namdal.

Ny plasstillitsvalgt ved Næs jernverkmuseum i Agder er Frank Meyer.

Frank Meyer
Frank Meyer (Foto: Privat)

Jan Tore Skjelbek tar over som ny redaktør av OSS tillitsvalgte etter Marianne Billing, som jobber i 50 prosent stilling fra 1. september og ut året.

Rådgiver på Info  Marianne Billing

Kathrine Jakobsen er ny hovedtillitsvalgt i Alta kommune (KS-området). Ansvarsområdet hennes er hovedsakelig helse og sosial, samt turnusarbeidet.

Kathrine Jakobsen, hovedtillitsvalgt i Alta kommune i KS-området.

Fagforbundet Sandefjord hedrer Lene Brenna med blomst for innsatsen som plasstillitsvalgt ved Bergli omsorgsbolig, og ønsker Ragnhild Lindås Myhre velkommen inn!
Ragnhild Lindås Myhre og Lene Brenna
Ragnhild Lindås Myhre og Lene Brenna (Foto: Fagforbundet Sandefjord)

Monika Ustad er HTV og ny klubbleder i Frivilligklubben i Fagforbundet Kultur Oslo.
Monika Ustad
Monika Ustad (Foto: Privat)

Fagforbundet Hareid har fått nye Fane- ansvarlige. Kjellbjørn Åsmo og Kristoffer Hagen har teke over for Jorunn Hareide.

Fagforbundet Krødsherad har fått tre nye tillitsvalgte i løpet av året så langt.

• Bodil Svartås, Helse og Omsorg,  plasstillitsvalgt i hjemmesykepleien.
  • Grazvile Udrenaite, Helse og Omsorg, plasstillitsvalgt på Kryllingheimen sykehjem og yrkesseksjonsleder.
  • Siv Breivik, Helse og Omsorg, plasstillitsvalgt i TTF (PU)

Fagforbundet Bergenhus ønsker å presentere nyvalgt tillitsvalgt ved Engensenteret Sykehjem i Bergen, Hosseinnezhad Nourbakhsh. Mangeårig medlem, hjelpepleier og alltid positiv og engasjert!

Hosseinnezhad Nourbakhsh, nyvalgt tillitsvalgt ved Engensenteret Sykehjem i Bergen.

Martha Kristin Gaptjern er ny tillitsvalg og hovedtillitsvalgt og leder for Fagforbundet Flå.

Martha Kristin Gaptjern er ny tillitsvalg og hovedtillitsvalgt og leder for fagforbundet Flå. (Foto: MOT)