Nytt om navn

01.11.2021
Sist oppdatert: 08.11.2021

Sindre Hornes, ungdomstillitsvalgt i Fagforbundet Vestland, har takket ja til å bli ny ungdomsrådgiver i LO og reiser til Oslo.

Nyvalgt ledelse i Fagforbundet Finnmark: Chris Marius Thorsen som nestleder og Jorun helen Mikkelsen som leder.
Marthe Myhr er ansatt som rådgiver i et vikariat ved Politikk- og Samfunnsavdelingen hvor hun skal arbeide med sykehusområdet. Hennes arbeidsoppgaver vil i hovedsak være Koordineringsleddet i Helse Sør-Øst og bidra i andre oppgaver som faller inn under sykehusområdet. Marthe har tidligere vært tillitsvalgt og har derfor god kjennskap til Fagforbundet.

Jorunn Silseth fra Fagforbundet Sunndal fikk nylig LOs tillitsvalgtpris i Møre og Romsdal. Prisen deles ut årlig. Silseth har vært tillitsvalgt siden 1990, og vært htv i mer enn ti år. Nå er hun leder i pensjonistutvalget i Sunndal.