Fagdager for dokumentasjonsforvaltning og arkiv 24. og 25. november. Meld deg på nå!

Ønsker du å delta på Fagdager for dokumentasjonsforvaltning og arkiv 2021? Nå kan du melde deg på den årlige konferansen.

25.06.2021 av Lyra Lluka
Sist oppdatert: 05.10.2021

Tema for årets konferanse er «Den digitale arkivhverdagen». Vi får blant annet besøk av Espen Sjøvoll, Avdelingsdirektør i Arkivverket som skal fortelle oss om regulatorisk sandkasse for arkiv, Ingerid Gjølstad fra Fredrikstad kommune som skal snakke om Fredrikstad Byarkivs arbeid med roboten Fredrik, Tor Gaarder fra Arkivverket som skal fortelle om et pilotprosjekt hvor man ser på mulighetene for å bruke kunstig intelligens for å bedre arkivering av e-post, og  seniorrådgiver Grete Alhaug fra Datatilsynet som blant annet skal fortelle oss om automatisering av innsyn.

Fullstendig program kommer!

Fagdagene vil foregå i Landstyresalen i Fagforbundets lokaler i Oslo, men det vil også være mulig å delta digitalt. Du kan velge i påmeldingsskjemaet om du ønsker å delta fysisk eller digitalt. Her er det også mulig å bestille overnatting og felles middag. Reisekostnader og overnatting dekkes av deltaker selv.

OBS! Det er begrenset med fysiske plasser. Fagforbundets medlemmer vil bli prioritert.

Meld deg på her!

Påmeldingsfrist: 1.11.21

For spørsmål vedrørende konferansen – ta kontakt med:
lyra.lluka@fagforbundet.no – telefon: 92 89 57 34