Litt info fra Fagforbundet Lier 25.03.20

I går fikk vi beskjed om at tiltakene i forhold til koronaepidemien er blitt forlenget, frem til 13.04.20 i første omgang. Det vil si at bl.a. hyttepåsken er avlyst. Det er strenge regler som gjelder og vi må alle respektere dette.

25.03.2020
Sist oppdatert: 25.03.2020

Jo flinkere vi er, jo raskere vil nok dette gå over.            Så må vi prøve å gjøre det beste ut av dette, finne nye løsninger ut ifra Nasjonale forskrifter.  Dette klarer vi sammen J

Mange av dere er oppe i store omveltninger, må kaste dere raskt rundt, og gjør en kjempeinnsats. Takk til dere alle.

Det vil nok stadig komme nye tiltak, så følg godt med i media og ta kontakt med tillitsvalgt. Du som er tillitsvalgt tar videre kontakt med hovedtillitsvalgt, og vi prøver å løse ting sammen.

Fra Lier kommunes internettside:

Status Lier 24. mars 2020

Totalt er elleve personer i Lier smittet. Ni er i hjemmeisolat. To innlagt på sykehus. Lier kommune følger opp personene, og samarbeider med nasjonale helsemyndigheter.

32 personer er i hjemmekarantene. Dette er karantenetilfeller knyttet til kjent smittetilfelle.

- See more at: http://www.lier.kommune.no/aktuelt/fakta-og-rad-om-coronaviruset/#sthash.CzfDZWXx.dpuf

Denne hjemmesiden til Lier kommune, blir oppdatert hver dag.

Anbefaler dere også å gå inn på Facebook og søke opp Lo-advokatene. Her kan du få svar på veldig mye angående koronakrisen.

Mvh

Åse Karin Killingberg Brørvik