Kjære medlemmer av Fagforbundet Lier!

Vi går nå inn i en litt annerledes påske enn vi er vant til. I Lier er det heldigvis pr. d.d. ikke så mange som er smittet av koronaviruset, grunnet kraftige tiltak.

07.04.2020
Sist oppdatert: 07.04.2020

Beredskapsteamet i Lier kommune har jobbet veldig godt, og har bygget opp en kapasitet innen helsesektoren for å kunne håndtere flere smittede. Dette har latt seg gjøre med tillitsvalgte og ansatte som har vært fleksible. Takker dere alle for flott deltagelse på hver deres arbeidsplasser, om det er i offentlig sektor eller privat. Alle har vært med på å finne løsninger, og dere alle både er og har vært fleksible osv.
Det er bar å gi dere selv en god klapp på skulderen. Jeg er veldig stolt av hver og en av dere.
Så håper jeg at alle får mulighet for å senke skuldrene litt i påsken og at dere får en hyggelig påske. Vi må ta vare på hverandre og gjøre det beste ut av situasjonen.
Da ønsker jeg dere en riktig god påske.

Med beste hilsen
Åse Karin Killingberg Brørvik