"Samhold" Fagforbundet Lier sitt medlemsblad

Vi har noen spesielle og rare måneder bak oss. Korona epidemien har gjort at vi må gjøre alle ting på en annen måte og mange har nok følt seg litt på sidelinjen det siste halve året.

05.07.2020
Sist oppdatert: 05.07.2020

For noen av oss har oppgaven vært å jobbe som best vi kan hjemmefra, mens det for andre har vært snakk om å ta et kollektivt ansvar ved å gå på jobb for å holde kritiske samfunnsfunksjoner i gang.
Dugnadsånden har vist seg å være ett av våre viktigste våpen mot koronaviruset, det er virkelig imponerende å se hvordan alle har medvirket til å få løst våre viktige samfunnsoppgaver.

…..men vi har tru på at alt vil gå bra. Hverdagen blir normal igjen til slutt. Vi bare vet ikke når!

Fagforbundet Lier vil ønsker alle medlemmer, tillitsvalgte, ansatte, og samarbeidspartnere en riktig god sommer!

Sommernummeret av «Samhold» ligger som vedlegg under.