Julebrev

Til medlemmer i Fagforbundet Follo! 2019 har vært et spennende år der Fagforbundet Oppegård og Fagforbundet Ski ble til Fagforbundet Follo. Vi har vært heldige som har fått tillit til å være med å bygge opp Fagforbundet Follo, noen utfordringer har det vært underveis men veldig spennene og lærerikt. Fagforbundet Follo er nå over 2400 medlemmer og med 120 flotte plasstillitsvalgte.

20.12.2019
Sist oppdatert: 27.12.2019

I november hadde vi valg av hovedtillitsvalgte til Nordre Follo kommune. De som ble valgt er:
Anita Lorentzen, Wibecke Marie Eriksen, Kersti Pape, Kari Bente Haulan, Liv Randi Eltvik Sæthern og Vidar Jacobsen.

De hovedtillitsvalgte flytter i januar til Rådhussvingen 7. 1400 Ski.

Leder og nestleder har sitt kontor på Folkets hus i Ski Gamleveien 37. 1406 Ski. (Inn i barnehagen å opp i 2. etg ).

Kom gjerne innom oss for en prat.

Vi minner om Fagforbundet Follo sin juletrefesten 6. januar og årsmøte den 22. januar på Folkets hus i Ski.

Fra 23. desember tar vi litt juleferie frem til 2. januar 2020, kontorene vil være stengt men vi nås på telefon og e-post.

Vi takker alle våre medlemmer for året som har gått og ønsker dere en riktig god jul og et godt nytt år!

Hilsen Leder og nestleder