Til våre medlemmer!

Fagforbundet Drammen ønsker i denne spesielle tiden for hele landet å gi dere en hilsen fra OSS. Fagforbundet står for Omtanke, Solidaritet og Samhold, og er det noe som er viktig for oss alle spesielt nå, så er det å stå sammen i bekjempelsen av korona viruset. Nå er tiden inne for å stille opp for hverandre og alle kan bidra med sitt. Sammen er vi sterke! Fagforbundet Drammen vet at mange av våre medlemmer i ulike yrker gjør en stor innsats for felleskapet i disse dager. Noen jobber fra hjemmekontor og andre jobber på sin vanlige arbeidsplass, men felles for dere alle er at dere gjør en stor innsats for kommunen, arbeidsgivere og felleskapet. Fagforbundet Drammen ønsker å takke alle våre medlemmer for dugnadsinnsatsen! Vi oppfordrer dere alle til å følge alle retningslinjer og tiltak som blir gitt til ansatte i kommunen og befolkningen for øvrig. Under følger en link til ofte stilte spørsmål • 10 spørsmål og svar om koronaviruset og arbeidslivet Fagforbundet Drammen Styret

25.03.2020
Sist oppdatert: 14.04.2021