MEDLEMSTUR TIL CHARLOTTENBERG

Vi ønsker å invitere Fagforbundets medlemmer med på tur til Charlottenberg lørdag 11. mai. På veien stopper vi på Sanngrunn og Magnor Glassverk. Etter hyggelig handel i Charlottenberg byr vi på middag med dessert og kaffe. Pris kun kr 200,- pr. pers.

02.04.2019
Sist oppdatert: 14.04.2021

Vi starter kl. 09.00 fra hovedinngangen på Ahus - Nordbyhagen og kjører mot Charlottenberg.

Vi kjører på gode veier med liten rast på Sanngrund, hvor vi ankommer ca. kl. 10.00.

Her får vi servert kaffe og rundstykker.

Deretter kjører vi videre mot Charlottenberg og tar en tur innom Magnor Glassverk.

Etter hyggelig EU-shopping i Charlottenberg, tar vi plass i bussen og reiser til G-kroen hvor dagens middag med dessert og kaffe blir servert,  ca. kl.16.00

Deretter vender vi nesen hjem igjen og er tilbake på Ahus ca. KL 17.00.

Håper du har tid og anledning til å bli med oss på denne turen!

Medlemspris er kun 200,- som betales på bussen - husk kontanter!

Allergi eller spesielle behov må meldes inn før påmeldingsfristens utløp; 29. april.

Påmelding sendes til  Sevdije Seferi

Tlf: 901 58 510

Eller epost Sevdije.Seferi@ahus.no

Frist for påmelding: 29. April 2019

Ved avbestilling etter påmeldingsfristen, må hele kostnaden for turen,  kr. 800 betales.

Velkommen med på hyggelig tur!

Cathrine Aaland

Hovedtillitsvalgt Fagforbundet Ahus

{insert_ep_object title="" alt="" imageId="52431" width="100" hspace="" vspace="" type="image"}