Årsmøtedatoen er satt.

Vi måtte avlyse og utsette årsmøte i januar som følge av pandemien. Men nå har vi satt dato og satser på fysisk møte med smittevernhensyn.

29.03.2021
Sist oppdatert: 29.03.2021

Alle medlemmer i Fagforbundet Askøy inviteres til å komme på årsmøte den 01. juni 2021.

Det er ikke bestemt tid og sted, men med stor glede og stormende jubel avslører vi  at vi får storfint besøk av Fagforbundets nestleder, Odd-Haldgeir Larsen.

{insert_ep_object href="" description2="Jan Lillehamre" description1="Nestleder Odd-Haldgeir gleder seg til å besøke fagforeningen." imageId="76258" profileId="" templateName="image_center" type="imageTemplate"}

Odd-Haldgeir er en mann i sin beste alder fra Moss. Han tiltrådte i 2011 Fagforbundets arbeidsutvalg (AU) etter en telefon fra daværende leder J. Davidsen.
Odd-Haldgeir er utdannet agronom, og fikk sitt første tillitsverv tilbake i 1984.
Larsen sitt hjerte slår hardt for fagforeningsarbeid, trepartsamarbeid og gode skatteordninger.

Han er en mann som kaller ungdommen for framtida, og det ryktes om at han er svært godt likt, har glimt i øyet og alltid har klar å tydelig tale.
Larsen, har fått beskjed om å gire opp medlemmene. Noe vi tipper han gjennomfører med høy karakter.

Håper vi ses!