Verv en venn eller kollega i Fagforbundsuka

12.06.2020
Sist oppdatert: 12.06.2020

Alle medlemmer kan verve en venn . Jo flere vi er - jo sterkere står vi sammen!

Fagforbundet er landets største arbeidstakerorganisasjon med omlag 395 000 medlemmer og er en del av LO.
Vår hovedoppgave er å sikre medlemmene gode og trygge lønns- og arbeidsvilkår, og et anstendig arbeidsliv - noe som er høyaktuelt i disse dager.

Som medlem får du profesjonell hjelp ved usaklig oppsigelseyrkesskade eller brudd på tariffavtalen.

De tillitsvalgte på arbeidsplassen hjelper deg hvis det oppstår uenighet med arbeidsgiver. Du får rådgiving, veiledning og hjelp ved konflikter.

Som medlem i Fagforbundet får du Norges beste innboforsikring, samt andre forsikringer og tilbud gjennom LOfavør.

I anledning Fagforbundsuka i uke 25 vil vi dele ut 10 hengekøyer foretatt ved trekning blant alle våre medlemmer.
Alle nye registrerte medlemmer er også med i trekningen hvis de blir vervet i løpet av denne uka!