Informasjon om neste ÅRSMØTE !

Kjære medlemmer i Fagforbundet Avd 469 Rogaland fylke! 2020 har vært det rare året hvor alt var så bratt!

22.12.2020
Sist oppdatert: 22.12.2020

En pandemi har satt en stopper for alt det sosiale som vi er vant til. De fleste av oss har tatt syvmilsteg vedr bruk av digitale løsninger. Møte på Teams er det nye. Men Teams kan ikke erstatte det gode fysiske møtet.

En del av våre medlemmer har vært permitterte, heldigvis er de fleste tilbake på jobb nå. Og vi tror vi alle savner å kunne reise og bevege oss mer.

Fagforbundet skal ikke være de som er med på å spre smitte, våre medlemmer er blant de gruppene som har følt smitten mest på kroppen. Og mange av våre medlemmer jobber med de svakeste i samfunnet. Derfor er det meste av vår aktivitet ved fysiske møter blitt avlyst. Og forbundet har hatt en bratt læringskurve på å lage og ta i bruk digitale løsninger. Og vi ser at digitale løsninger i en del tilfeller når flere, enn hvis vi legger opp til fysiske samlinger. Men vi savner å se dere og håper på en bedre tid når de fleste av oss har fått en vaksine i løpet av våren 2021.

Januar er årsmøtetid i Fagforbundet og vi hadde gledet oss til å invitere våre medlemmer til årsmøte på Maritim i Haugesund 29.januar 2021. Men både på grunn av regjeringens restriksjoner (max 20 personer) og fordi vi ser at det er for tidlig har vi fulgt Fagforbundet region Rogaland sin anbefaling og søkt om utsettelse av årsmøtet. Vi håper at det kan gjennomføres etter 1.april og før 1.september, vi må se hvor fort samfunnet åpner seg igjen. Papirene vil være klare til det som skulle vært årsmøtedato. Men vi kommer ikke til å innkalle til årsmøte før vi ser at vi iallfall kan samle alle til et fysisk årsmøte og en bedre middag som tradisjonen er hos oss.

Ellers er vi i vanlig drift og dere må bare ta kontakt vedr spørsmål og saker dere lurer på!

Styret i Fagforbundet avd 469 Rogaland fylke ønsker alle sine medlemmer en

God Jul i 2020 og et Godt Nytt bedre år i 2021 !