Julebordet for Fagforbundets medlemmer for 2020 - Avlyst

27.10.2020
Sist oppdatert: 27.10.2020

Kjære medlem i Fagforbundet Helse Stavanger HF,

Året 2020, med covid-19 har bydd på store utfordringer for mange, og styret i Fagforbundet Helse Stavanger HF er intet unntak. Styret hadde planlagt for kjekke aktiviteter for medlemmene gjennom året. Det var også planlagt for et helt spesielt julebord i år, men på grunn av den siste tids smitteutvikling, og de strenge tiltakene som i den siste tid er innført, har styret besluttet at årets julebord dessverre må utgå.

Fagforbundet Helse Stavanger HF har flere jubilanter blant medlemmene som fortjener honnør, med høytidelig overrekkelse av merker og diplom, for tjuefem års medlemsskap i Fagforbundet, og for førti års medlemsskap i LO. Styret vil sørge for at jubilantene vil motta furbundsmerke med diplom, slik de fortjener, men dessverre ikke ved personlig overrekkelse, men med post.

Styret i Fagforbundet Helse Stavanger HF ønsker deg og dine en god vinter og førjulstid, med et sterkt ønske om å ta spesielt godt vare på hverandre i denne krevende tiden.

På vegne av styret i Fagforbundet Helse Stavanger HF;

Richard Haga