Årsmøte avholdt i fagforeningen

28.01.2020 ble det avholdt årsmøte i fagforeningen. Årsmøtesaker, valg og feiring av jubilanter var på dagsorden

31.01.2020
Sist oppdatert: 31.01.2020

Fagforbundet Pleie og Omsorg Oslo avholdt sitt årsmøte 28.02.2020 på Røde Kors konferansesenter.

Møte startet med innledning av Robert Steen (Byråd for Helse, eldre og innbyggere), og fulgt opp av innlegg fra salen. Fagforeningen er tydlige i sine forventninger til byrådet. Et hett tema ble kampen mot velferdsprofitørene.

Videre etter politisk innledning og debatt, feiret fagforeningen medlemmer med 40 og 25 års medlemsskap i Fagforbundet.

{insert_ep_object class="" title="" alt="" vspace="" hspace="" width="400" imageId="73930" type="image"}

Fagforeningen satte deretter igang med årsmøtesaker som berettning for 2019, handlingsplan 2020, budsjett,  innkommende saker og valg av representanter i Fagforbundet Pleie og Omsorg Oslo.

{insert_ep_object class="" title="dirigentbord.jpg" alt="" vspace="" hspace="" width="350" imageId="73935" type="image"}

{insert_ep_object class="" title="sfleggerfremhandlingsplan.jpg" alt="" vspace="" hspace="" width="350" imageId="73931" type="image"}

{insert_ep_object class="" title="ajrasinnkommendesak.jpg" alt="" vspace="" hspace="" width="350" imageId="73936" type="image"}

{insert_ep_object class="" title="" alt="" vspace="" hspace="" width="200" imageId="73932" type="image"}

Eldrebyråd Robert Steen tok seg god tid i pausen og snakket med fremmøtte medlemmer om utfordringer og problemstillinger.

Valget ble avholdt avsluttningsvis av årsmøtet, de som var på valg og ble valgt er:

Fagforeningsstyret:

Nestleder: Fredrik Olstad, gjenvalgt

Sekretær/Fane2: Irene Trygg Gjestvang, nyvalgt

Leder SHS: Anita Lund, gjenvalgt

Leder SKA: Linda Hægdahl, nyvalgt

Nestleder SST: Predrag Palvovic, nyvalgt

Ungdomstillitsvalgt: Jørgen Aanerud, gjenvalgt

Nestleder: Esben Renbjør, nyvalgt

Pensjonisttillitsvalgt: Unni Svendsen, gjenvalgt

Ajras Akhtar, gjenvalgt

Sheerin Paulsen, nyvalgt