Velkommen til årets sommerfestival!

Hadia Tajik, Magnus Marsdal, Bendik, Mikkel Niva og Herman Flesvig kommer. Kommer du?

18.02.2020
Sist oppdatert: 16.03.2020

Hvor: Scandic Havna, Tjøme (kart)
Når: 12. til 14. juni
Hvem: Alle medlemmer av Fagforbundet, som er mellom 18 og 30 år.
Pris: Konferansen er gratis! Du kan søke din fagforening  om støtte til reise.
Påmelding: Meld deg på her, innen 10. mai.
Facebook: Link til Facebook-event

Helga 12. til 14. juni inviterer Fagforbundet Ung deg til årets sommerfestival, denne gangen på idylliske Scandic Havna i Tjøme i Vestfold! Her får du tre dager som er tettpakket med faglig og sosialt innhold.

DISSE KOMMER

Blant annet kan du få med deg stortingsrepresentant Hadia Tajik, leder av Manifest tankesmie – Magnus Marsdal.

Ikke minst får du oppleve radarparet fra NRK-podcasten ”Friminutt”, Mikkel Niva og Herman Flesvig.

Vi skal kose oss med klatrepark, spillkveld, karaoke og kostymefest hvor vi kler oss ut som superhelter. Vi får konsert med selveste Bendik, og DJ-en snurrer plater langt inn i natta.

Søndag sier vi farvel til gamle og nye kamerater, og reiser hjem med masse ny kunnskap og proppfulle av engasjement og stolthet for arbeiderklassen!

Festivalen er gratis, og du søker din fagforening om støtte til reise.

Les mer om festivalen her og få med deg alle de siste nyhetene her.

PROGRAM

{insert_ep_object templateName="image_center" profileId="" imageId="74168" description1="" description2="" href="" type="imageTemplate"}