Velkommen som student - vi vil høre din historie!

Nå er vi på jakt etter Norges rareste, morsomste, verste og beste historier fra jobben. Betro deg til vår skrifteboks og få muligheten til å vinne AirPods!

17.08.2020
Sist oppdatert: 27.08.2020

NB: Det er ikke mulig å sende inn historier lenger. Vi jobber nå med å plukke ut de beste historiene, og tirsdag 1. september bringes de til liv i en livestream på Facebook av Norges fremste impro-komikere!

Link til arrangementet.

Kjære student, som studentansvarlig i Fagforbundet Ung vil jeg og vi i Fagforbundet gratulere deg med valget du har tatt for din utdanning, og at du har fått studieplass. Vi heier på dere, dere er fremtiden!

Det strømmer til med forventningsfulle studenter til studiestedene. Og til tross for at studiestart og fadderuker for de aller fleste ikke har blitt helt som forventet, er det mye forventning i det å være ny student.

Alle studentene kommer til studiene med ulik erfaring. Noen kommer rett fra skolebenken på videregående, noen fra militæret, folkehøgskole, reiser og noen har jobbet et år. Mange av dere har allerede tilegnet dere kunnskap om arbeidslivet, på godt og vondt!

Vi i Fagforbundet vil så gjerne bli kjent med nettopp deg, men når vi ikke kan møtes ansikt til ansikt, må vi stå sammen på andre måter. Fagforbundet Ung har lyst til å dele dine erfaringer, opplevelser uansett om de er rare, morsomme, leie eller ubehagelige.

{insert_ep_object templateName="image_center" profileId="" imageId="75051" description1="" description2="" href="https://ung.fagforbundet.no/jobbhistorier" type="imageTemplate"}

Derfor inviterer vi deg til å betro deg til vår skrifteboks.

Alle som deler sin historie får en hyggelig premie i posten, og i tillegg trekker vi en heldig vinner som får AirPods.