Live seminar med Fattig Student 16. november

Er økonomien trang og lenge til neste stipend og lønningsdag? Bli med Fagforbunet Ung og møt Karen Elene «Fattig Student», hjemme hos nettopp deg, på skjermen din!

13.11.2020
Sist oppdatert: 13.11.2020

Hvordan kan man gå fra å være elendig med penger til å bli en supersparer, ved hjelp av å rydde opp i matbudsjettet?

Karen Elene Thorsen ble kjent gjennom Instagram-kontoen «Fattig Student», hvor hun legger middagstips og ukesmenyer til en billig penge. I dag har hun 231 000 følgere, og hun har gitt ut boka «Fattig student - 20 ukemenyer til under 250 kroner», og nå nylig en egen app med navn «Sulten?».

Mandag 16. november klokka 18 vil Karen Elene «Fattig Student» vise hvor enkelt det kan være å kaste mindre mat samtidig som du sparer penger! I tillegg til at du får de smarteste tipsene, kan du få svar på alt du lurer på om hvordan du kan få pengene til å strekke til. Send dine spørsmål til fagforbundet.ung@fagforbundet.no.

Meld deg på seminaret her!

View this post on Instagram

A post shared by FATTIG STUDENT (@fattig.student)