Liveseminar: Få kontroll på økonomien med Magne Gundersen

Lurer du på hvordan du kan gjøre veien til egen bolig litt kortere? Hvordan får du en trygg økonomi du kan leve med? Magne Gundersen svarer på dine spørsmål her.

26.01.2021
Sist oppdatert: 15.02.2021

Torsdag 4. februar ga Fagforbundet Ung og Magne Gundersen deg tipsene som lønner seg. Lurer du på hvordan du kan gjøre veien til egen bolig litt kortere? Hvordan får du en trygg økonomi du kan leve med?

Magne Gundersen er forbrukerøkonom i SpareBank 1, men de fleste kjenner han nok som ekspert og programleder i Luksusfellen på TV3, hvor han har hjulpet nordmenn med skakkjørt økonomi. På vårt liveseminar vil han i stedet hjelpe deg som lurer på hvordan du kan få mest ut av de pengene du har.

Seminaret kan vært nyttig for veldig mange, men kanskje spesielt studenter. Vi håper dette vil være nyttig for deg. Mens du gjør det du kan med din egen økonomi, jobber Fagforbundet Ung for økt studiestøtte, flere studentboliger og at det å studere fulltid skal betraktes som en heltidsjobb

Se hele seminaret her:

Liveseminar med Fagforbundet Ung: Unngå fellene og få kontroll på økonomien med Magne Gundersen from Studio G17 on Vimeo.