Fagforbundet Kongsvingerregionen inviterer sine medlemmer med følge til foredrag med Leo Ajkic

Rådhus-Teatret, Kongsvinger 28.november kl.18.00 Foredraget er gratis for medlemmer, kr. 300,- for følge, betales i inngangen. Enkel servering

14.10.2019
Sist oppdatert: 14.10.2019

Leo Ajkic har det siste drøye tiåret vært en viktig stemme i norsk media. Både i radio og TV har han brukt sin bakgrunn som flyktning fra Bosnia og oppvekst i Bergen til å lage programmer som har bygget bro mellom folk med forskjellige bakgrunner og i forskjellige aldre. Han gjør alt med innlevelse og sin egen slentrende stil.
Han har fått spesielt mye ros for TV-serien Flukt (2017), noe som ga ham Fritt Ords honnør-pris. Nå i august ble han tildelt Brobygger-prisen av 14. august-komiteen, den gis til noen som jobber for å bygge bro mellom det norske og det pakistanske samfunnet.
Vi er veldig glad for at han kommer til oss i Fagforbundet i Kongsvingerregionen, og håper du også har lyst til å høre hans foredrag.

Meld deg på her https://forms.gle/jvUnHGUv6tPtR6kX9

innen 28. oktober. Bindende påmelding!

Velkommen!

Fagforbundet i Kongsvinger, Sør-Odal, Nord-Odal, Grue, Eidskog, Åsnes og Fylkeskommunen i Kongsvinger regionen