Birgitte Steinsland ble årets helsefagarbeider i Vestland 2020

På selveste helsefagarbeiderdagen har yrkesseksjon helse og sosial i Fagforbundet Vestland kåret årets helsefagarbeider, og Birgitte Steinsland på Stord sjukehus ble den verdige vinneren.

26.11.2020
Sist oppdatert: 26.11.2020

Det ble en hyggelig dag på Stord sjukehus i dag da Birgitte Steinslnad ble kåret til årets helsefagarbeider/hjelpepleier i Vestland. Yrkesseksjonsleder Sigrun Bøe Perez hadde æren av å dele ut prisen sammen med tillitsvalgt på Stord sjukehus Jorge Del Pino. Forslaget på Birgitte var sendt inn av funksjonsleder Trude Digernes ved Stord sjukehus. Birgitte jobber på slagavdelingen på sykehuset, og noe av begrunnelsen av ar hun ser alltid hele mennesket, og lever opp til idealet om at alle pasisenter er like viktig.

Selve seansen ble holdt i kantinen og på grunn av smittesituasjonen så var det ikke mulig å samle alle som hadde hatt lyst til å være tilstede og hylle Birgitte, men hun fikk med seg gode ord fra både forbundsregionen, funksjonsleder, klinikkdirektør, yreksseksjonsleder i Fagforbundet Stord/Fitjar Anne Britt Sikveland og hovedtillitsvalgt på Stord sjukehus.

Fagforbundet Vestland gratulerer Birgitte Steinsland med prisen.

{insert_ep_object class="" title="helsefag002.jpg" alt="" vspace="" hspace="" width="350" imageId="75565" type="image"}

{insert_ep_object class="" title="helsefag003.jpg" alt="" vspace="" hspace="" width="350" imageId="75566" type="image"}

{insert_ep_object class="" title="helsefag004.jpg" alt="" vspace="" hspace="" width="350" imageId="75567" type="image"}

{insert_ep_object class="" title="helsefag005.jpg" alt="" vspace="" hspace="" width="350" imageId="75568" type="image"}