Skapte åpenhet om psykisk helse

Ungdomsutvalget og yrkesseksjonene arrangerte temakveld om psykisk helse sammen. Det ble en kveld hvor alle lærte noe.

22.05.2019
Sist oppdatert: 04.06.2019

For en stund siden var det studentsamling i regi av ungdomsutvalget og yrkesseksjonene i Fagforbundet Oslo. Over 30 studenter møtte opp til samlingen hvor det ble servert pizza. Hensikten med samlingen var å skape åpenhet og å gi kunnskap om psykisk helse - vi har alle en psykisk helse.

Andrea Gjendem (blogger, barnehagelærer og medlem av Fagforbundet) snakket om studenters psykiske helse. Andrea trollbandt oss i en time med sin historie.

Kvelden ble avsluttet med en paneldebatt med Studentparlamentet, NTL, Den Uavhengige Sosialrådgivningen og Fagforbundet Ung, der studentene fikk stille spørsmål til panelet.

Det ble en kveld med ettertanke og refleksjon. Tusen takk for oppmøte.

{insert_ep_object templateName="image_center" profileId="" imageId="71982" description1="" description2="" href="" type="imageTemplate"}