AVLYST! Fagdag - Ta først på egen maske før du hjelper andre

I en travel og hektisk hverdag setter vi ofte oss selv i siste rekke. Derfor er dette kurset utviklet for at du skal få øve på å gi deg selv riktig påfyll og vedlikehold!Dette er et kurs i samarbeid med Mennesket i Fokus.

23.01.2020
Sist oppdatert: 11.03.2020

ARRANGEMENTERT ER AVLYST, med hensyn til anbefalinger fra helsemyndighetene vedrørende begreninsning av smitte av korona-viruset.

Tid og sted:

1. mars 2020 Dokka videregående skole, auditoriet – PÅMELDING HER
  2. 24. mars 2020 Otta videregående skole, auditoriet – PÅMELDING HER
  3. 25. mars 2020 Fagforbundet Mjøssenteret Nord, Moelv – PÅMELDING HER
  4. 26. mars 2020 Kommunehuset Folkvang, auditoriet, Elverum – PÅMELDING HER

Fremmøte til registrering kl. 09.30 – avslutning ca. kl. 15.30

Påmelding skjer elektronisk på Fagforbundet Innlandet sine nettsider innen 13.mars 2020

Tema for dagen:

I en travel og hektisk hverdag setter vi ofte oss selv i siste rekke.

TEFT-metoden hjelper deg til å være et best mulig verktøy for å skape et trygt og tillitsfullt rom i møte med andre. På kurset lærer du en enkel modell og metode for indre kommunikasjon som kan hjelpe deg, uavhengig av profesjon. Innholdet er basert på forskning relatert til kommunikasjon og relasjonsledelse.

SE VEDLAGTE INVITASJON FOR MER INFORMASJON.