Webinar 24.august 2020 - Behandling av innsynskrav som følge av coronasituasjonen

Yrkesseksjon kontor og administrasjon inviterer til gratis webinar for medlemmer. Behandling av innsynskrav kan være ekstra krevende når kommunene ikke har normal drift. Utgangspunkt for webinaret er "Veileder til behandling av innsynskrav".

01.07.2020
Sist oppdatert: 01.07.2020

Formål: Webinaret skal bidra til å løse noen av de særlige spørsmålene om innsyn i dokumenter som covid-19-pandemien reiser.

Målgruppe:   Ansatte som mottar og behandler krav om innsyn.  Kurset er for medllemmer av Fagforbundet og er gratis. Max antall deltakere er 34 og det er førstemann til mølla.

Foreleser: Kurt O. Bjørnnes – privatpraktiserende advokat med kontor i Skudeneshavn. Han har bred erfaring i arbeidsrett; både prosedyreerfaring som advokat og som kursholder og prosessveileder.

Tid og sted:

24.August 2020 kl. 12.00 – 14.00 som webinar.  Link blir sendt ut til deltakerne før kurset.

Påmelding skjer elektronisk på vedlagte link innen 17.august 2020

SE VEDLAGTE KURSINVITASJON FOR MER INFORMASJON!