Webinar - LOfavør - Egen pensjonskonto for ansatte i privat sektor med innskuddspensjon

Fagforbundet Innlandet arrangerer webinar i samarbeid med Sparebank 1 Østlandet den 1.februar 2021

19.01.2021
Sist oppdatert: 19.01.2021

Fra 1.februar har medlemmer av LO-forbund i privat sektor mulighet til å samle sin pensjonsopptjening fra nåværende og tidligere jobber i egen pensjonskonto fra LOfavør. Dette gjelder ansatte som har innskuddspensjon.

LOfavør Egen Pensjonskonto, skal være et svær godt tilbud til medlemmer som omfattes av endringene fra Stortinget. SpareBank 1 Forsikring er valgt som leverandør, og de deltar på webinaret for å informere om hva Egen Pensjonskonto er og hva som ligger i tilbudet gjennom LOfavør.

Kurset passer for deg som er medlem i Fagforbundet.

Webinaret holdes i Teams og er gratis.

Tid:

1.Februar 2021 kl. 11.00 – 12.00 – PÅMELDING HER

Påmeldingsfrist er 25.januar 2021.

(Internet Explorer kan fungere dårlig til å åpne linken, prøv i Chrome dersom du har problemer med å få opp linken)

NB! Pass på at du mottar bekreftelse på registreringen på mail – sjekk evt. Spam-filter.

Før kurset vil du motta en deltakerlink separat.