Nå kan du legge medlemskortet på hylla

Som tillitsvalgt kan du bli med og spre ordet: Den nye medlemsappen er tilgjengelig! Nå kan alle medlemmene få hele medlemskapet sitt rett i lomma.

12.02.2021 av Ellisiv Solskinnsbakk
Sist oppdatert: 17.02.2021

Den største fordelen er at medlemmene har tilgang til medlemskapet og fordelene sine i lomma, når de er på farten. Ellers er det blitt mye enklere innlogging, forteller prosjektleder Jelena Milic ved Fagforbundets servicesenter.

Jelena Milic, prosjektleder for Fagforbundets nye medlemsapp. (Foto: Privat)

Mange nyttige funksjoner

I den splitter nye appen kan medlemmene for eksempel oppdatere sine personlige opplysninger, finne sin tillitsvalgte og leder i sin fagforening, se hvilke forikringer som gjelder for sitt medlemskap eller lese Fagbladet digitalt.

Hvilken innloggingsmetode passer deg: PIN-kode, Face-ID eller Touch-ID?

Medlemmer får logget inn med fødselsnummer/telefonnummer ved første besøk. Så kan de velge å bruke PIN-kode, face-ID, eller touch-ID, som gjør det enkelt å logge seg på når man er på farta.

– Du kan også gi oss tilbakemeldinger og innspill via den integrerte tilbakemeldingsfunksjonen, under fanen “Kontakt”. Der vil du finne en knapp “Gi tilbakemelding”. Vi har dessverre begrenset kapasitet til å besvare alle enkelthenvendelser, men vi går gjennom alle tilbakemeldinger for den videre utviklingen, forteller Milic.

Her laster du ned

Fagforbundet-appen er tilgjengelig for iPhone og Android, og kan lastes ned fra AppStore og Play:

Gå til App Store

Gå til Google Play