Nyttige verktøy på Dine sider

Illustrasjon: Trude Tjensvold

På Dine sider på fagforbundet.no er det lett å logge seg inn. Der er det mange nyttige verktøy for tillitsvalgte.

09.02.2017 av Marianne Billing
Sist oppdatert: 13.02.2017

Vi ønsker at det skal være så enkelt som mulig å komme i gang, derfor har vi gjort det enklere å logge på Dine sider.

Hvis du har glemt passord kan du nå logge inn med en engangskode på SMS, såfremt vi har mobilnummeret ditt.

Viktig side for alle

Oppfordre medlemmene til å logge seg inn, og be dem først og fremst å sjekke at personopplysningene stemmer. Hvis det er noe galt med personopplysningene eller man har byttet arbeidsplass eller bosted kan man enkelt rette dette selv.

Tillitsvalgte kan søke etter og hente fram alle tariffavtalene som Fagforbundet er part i, finne tips om verving, og oppdaterte medlemstall fra uke til uke.

Enten du er tillitsvalgt eller medlem kommer du til en personalisert forside når du logger deg på. Der finner du  med tariffavtalen din, dine nærmeste tillitsvalgte og nyheter fra egen fagforening, seksjon og fylke. Kurs som kan være aktuelle for deg ligger i kalenderen på forsiden. Også den kan enkelt tilpasses eget behov.

Distribusjonsverktøyet for tillitsvalgte

Bruk gjerne distribusjonsverktøyet, altså e-post eller sms,  til å få kontakt med medlemmene. Det er billigere enn brev, og du kan melde alle som er registrert med mobil eller e-post. Hvem du kan sende til, avhenger av hvilket verv du har.

Husk at det koster penger

Per i dag koster hver tekstmelding 0,31 kroner pluss moms. En SMS er på 160 tegn. Du kan skrive lengre meldinger, men teksten blir da fakturert som flere meldinger. Kostnadene blir fakturert det organisasjonsleddet som sender meldingen. Utsendinger gjort av plasstillitsvalgte blir fakturert fagforeninga.

Lag ditt eget materiell

Under knappen Tillitsvalgtmateriell kan du enkelt lage egne plakater og brosjyrer med Fagforbundets maler. Bruk forhåndsvisning til å se at resultatet blir slik du vil ha det, det er bare å rette til du blir fornøyd.

Gi tilbakemelding

Dine sider utvikles best ved at dere som brukere gir tilbakemeldinger til Fagforbundet sentralt. Er det noe dere savner? Finner dere feil? Synes dere det er vanskelig å finne fram?

Meld fra til oss på informasjonsavdelinga, og sammen kan ansatte og tillitsvalgte gjøre nettløsninga vår bedre og bedre.