Fagdag for barsel- og barnepleiere og jordmødre

(Foto: Jan Lillehamre)

Fagforbundet Yrkesseksjon helse og sosial inviterer til den årlige nasjonale konferansen for barsel- og barnepleiere og jordmødre, denne gangen digitalt.

11.03.2021 av Emilie Storli
Sist oppdatert: 16.03.2021

Den nasjonale fagkonferansen som vanligvis holdes på Storefjell for deg som jobber som barsel- og barnepleier og jordmor, vil i år arrangeres digitalt på Teams. Konferansen tar opp sentrale temaer for fagfeltet:

• Ekstrem Prematuritet - hvor går grensen? med Tanja Pedersen, overlege på Nyfødtintensiv på Haukeland Universitetssykehus
  • Amming med Anne Rigmor Eliassen, barnepleier på Helgeland sykehuset og medlem i Fagforbundets faggruppe for barsel og barnepleiere.
  • Jordmor der mor bor - Fødsel- og barselsomsorgen i et distriktsperspektiv med Annett Michelsen, privatpraktiserende tilkallingsjordmor på Sykehuset Telemark, og leder av Fagforbundets faggruppe for jordmødre.

Bli med på en spennende fagdag!

Påmeldingsfrist er 06.04.2021.