LOfavør Reiseforsikring digitaliserer utsendelsene

LO-kongressen blir spennende med flere kontroversielle saker, mener Gerd Kristiansen. (Foto: Kari-Sofie Jenssen)

I tråd med LOfavørs visjon om å bidra til bærekraft og å velge kostnadseffektive løsninger, avslutter de dobbelteksponering av informasjon i form av papirutsendelser.

30.11.2020 av Geirmund Jor
Sist oppdatert: 08.04.2021

Fra oktober 2020 vil alle nye medlemmer i Fagforbundet Post og finans  som blir med på reiseforsikringen via forbundet motta informasjon om at de finner vilkår, forsikringsbevis og reisekort digitalt.  Den samme rutinen følges for de som allerede har forsikringen ved fremtidige fornyelser.

Meldingen om dette sendes på e-post, SMS eller i Digipost til de medlemmene vi har informasjon om dette. Øvrige medlemmer vil motta informasjon per post.

Medlemmene finner informasjon og dokumenter i LOfavør sine nettsider og i LOfavør appen, i Sparebank 1 mobil- og nettbank og ved å logge inn på Sparebank1.no.