Fagforbundet på Health & Beauty

Vegard Granaune, Kjersti Hafsås Svensli og Tor Andreas Skagseth

NKHF i Fagforbundet deltar selvsagt med egen stand på Health & Beauty-messen på Lillestrøm 12. og 13. februar.

04.02.2016 av Marte Saugestad
Sist oppdatert: 21.10.2019

På Health & Beauty i Norges Varemesse på Lillestrøm møtes hele skjønnhets, helse- og velværebransjen til to dager med intensiv bransjekommunikasjon, idéutveksling og trendoppdateringer. Fredagen er fagdag, og forbeholdt bransjen, mens lørdagen er åpen for publikum. Det er viktig for NKHF i Fagforbundet å delta på messen, og gleder oss til å møte deg som jobber med hudpleie i velværebransjen.

På fagdagen fredag vil Lobne El-Masrouri holde et foredrag fra kl. 16:15 - 16:45. Hun vil blant annet fortelle om hva NKHF i Fagforbundet ønsker å oppnå som en viktig bidragsyter for at alle skal lykkes med et godt arbeidsliv og oppleve positiv utvikling i Norges hudpleiebransje.

Vi vil stå på stand hele dagen både fredag og lørdag, så kom gjerne innom vår stand D02-12 for informasjon og en prat om medlemsskap eller andre temaer du er opptatt av.

Les mer om Health & Beauty-messen.

NKHF i Fagforbundet har tilbud om medlemskap for deg som jobber med hudpleie i velværebransjen.

Lik oss på Facebook!