Gratis Fagdag Fagforbundet Hordaland.

18.05.2017 av Sigrun Bøe Perez
Sist oppdatert: 15.08.2018

Fagforbundet Hordaland inviterer ansatte i Apotek og hudpleiesalonger til gratis fagdag. Påmelding til synnov.karlsen@fagakademiet.no, telefon 97782857. Sted: Fagforbundet Hordaland sine kurslokaler Vestre Strømkai 7, 6. etasje. Det serveres enkel Lunsj. Påmelding innen 9. Juni. 2017.

Hva er service? Definisjon av servicebegrepet. Psykollogisk utdyping av service i et brukerperspektiv.

Personlig service. Holdninger som danner basis for god service. Handlingsmønstre og stategier som skaper en best mulig service og brukerhandling.

Det viktige sannhetens øyeblikk. Hvordan skape positive sannhetens øyeblikk og hvordan unngå negative eller nøytrale sannhetens øyeblikk.

Servicekvalitet og kvalitetssikring. Brukerens behovshierarki. Hvordan tilfredsstille brukkernes psykologiske behov.

Differensiert service. Om differensiering av brukerbehandling overfor ulike markedssegmenter og enkeltbrukere.

Profesjonell service. Handlings og handlingsmønstre som skaper en mest mulig profesjonell service og brukerbehandling. Hvordan sikre profesjonalitet i enhver situasjon og overfor enhver bruker.

Den gode servicesirkel Høy servicekvalitet til både kundenes og personalets beste.

Kommunikasjon. Kommunikasjonsformene, og hvordan bruke dem riktig. Hvordan skape en best mulig kommunikasjon med bruker.

Servicheltene En undersøkelse av svært dyktige serviceutøvere, og deres strategier, gir viktig lærdom til alle som arbeider med service og kunde- eller brukerbehandling.