Superonsdag i Oslo blir en vitaminpille før valgkampinnspurten!

Stein Guldbrandsen. Leder Seksjon samferdsel og teknisk (SST)

Stein Guldbrandsen. Leder Seksjon samferdsel og teknisk (SST) (Foto: Trond Isaksen/Fagforbundet)

Det er blitt en tradisjon at Fagforbundet Oslo slår til med superonsdag før både kommunevalg og stortingsvalg. I år har de virkelig slått på stortromma. Blant artistene kommer stjernekamp-vinner Silya, og i tillegg kommer Trond Granlund som musikalsk sett er litt mer nedpå med sine nedstrippede versjoner av arbeidersanger.

06.09.2017 av Martin Eidissen
Sist oppdatert: 06.09.2017

Onsdag kommer Jonas Gahr Støre fra Arbeiderpartiet, Kari Elisabeth Kaski fra SV og Bjørnar Moxnes fra Rødt for å holde appeller. I tillegg blir det appell fra lederen i Fagforbundet Oslo, Roger Dehlin.

Les mer her: http://fagbladet.no/nyheter/-superonsdag-i-oslo-blir-en-vitaminpille-for-valgkampinnspurten-6.91.485107.e5e0799960

Godt valg!