Årsmøte og fagdager 26.-27.januar 2021

Velkommen til årsmøte og fagdager for Fagforbundet teoLOgene 26.-27.Januar. 2021.

06.10.2020 av Thore Wiig Andersen
Sist oppdatert: 06.10.2020

Sted: Av praktiske årsaker og smittehensyn er hele samlingen på Scandic Hotell Solli plass, parkveien 68. Nærmeste holdeplass er enten solliplass (trikk og buss) eller nasjonalteatret (tog, velg vestre utgang så kommer du ut ved den tidligere amerikanske ambasadebygningen)

Fagdagen har fått tittelen "Samfunn, tro og kirke etter korona: restart - nye veier og nye muligheter".

Det kommer mange spennende innledere og vi får høre spennende foredrag og diskusjonsbidrag fra flere fagfelt.

Vi får blant annet innlegg fra: Kalle Moene, Olav Fykse Tveit, Kari Veiteberg og Ellen Lerberg.  En foreløpig tidsplan, samt aktuelle dokumenter vil bli gjort tilgjengelig på www.teologene.no i god tid.

Av hensyn til praktisk tilrettelegging ber vi om at alle, også de som ikke skal ha overnatting, melder seg på i denne lenken.

PÅMELDING for fagdager og årsmøte i Fagforbundet teoLOgene 2021

For å redusere reisekostnader, ber vi dere bestille billetter så raskt som mulig. Vi dekker en hotellovernatting for dem som trenger det av hensyn til reiseavstand, og booker hotell samlet på grunnlag av påmeldingslisten, senest ved utgangen av året.31.12.2020

For å få full dekning av reiseutgifter må du delta på årsmøte og fagdager fra start til slutt begge dager, om ikke annet er avtalt med styret post@teologene.no     -før billettene er bestilt.
Det utbetales ikke kostgodtgjørelse for årsmøte og fagdager.

Dersom du melder deg på, og likevel ikke kan komme, ber vi om at beskjed så raskt som mulig.

Påmeldingsfrist av hensyn til matbestilling og smittevern er 31.12.2020 kl 23:59, og om du har forslag som du vil ha behandlet til årsmøtet må de sendes til post@teologene.no innen 10.januar 2021

Ved spørsmål ta kontakt på post@teologene.no

Saksdokumenter og program finner du her etterhvert som de er klare på www.teologene.no
MELD DEG GJERNE PÅ ALLEREDE IDAG