Fagforbundet.no

Logg inn
A A A Presse Om Fagforbundet

Årets helsefagarbeider i Hordaland er kåret

Slideshow

• mortencbilde1.jpg
  • mortencbilde3.jpg
  • mortencbilde2.jpg

Hordaland har kåret årets helsefagarbeider. Vinneren er medlem av Fagforbundet Helse Bergen og arbeider på Medisinsk avdeling post 6 ved Haukeland universitetssykehus.

Fagforbundet hjelper deg Bli medlem i Fagforbundet!

Yrkesseksjon i Fagforbundet Hordaland har kåret årets helsefagarbeider.
Vinneren er medlem i Fagforbundet Helse Bergen og arbeider ved Medisinsk avdeling post 6 på Haukeland universitetssjukehus.
MORTEN CASPERSEN ble kåret til årets helsefagarbeider 2017. Morten er 48 år og har jobbet på Haukeland i 1 1/2 år.
Det var 2 sykepleiere på avdelingen som foreslo han og mener han er den beste kandidaten og er glad for å ha han på avdelingen.
Vi gjorde stas på Morten... og han fikk overraskende besøk av Ørjan Myrmel, Leder i Fagforbundet Hordaland, Sigrun Perez, leder i yrkesseksjon Helse og sosial i Fagforbundet Hordaland, Fauzia Hussain-Wiik,leder i Fagforbundet Helse Bergen, Irene Hopsdal, foretakstillitsvalgt i Fagforbundet Helse Bergen, Inge Skogheim, leder i yrkesseksjon helse og sosial i Fagforbundet Helse Bergen, Bente Pilskog, konserntillitsvalgt i Helse Vest, Eivind Hansen, administrerende direktør i Helse Bergen, avdelingsdirektør, administerende, avdelingsdirektør og seksjonsleder på Medisinsk avdeling. Fagforeningen spanderte lunsj og kake på avdelingen og var med på feiringen. Vi gratulerer Morten Caspersen.