Fagforbundet.no

Logg inn
A A A Presse Om Fagforbundet

Fagforbundspensjonistene vil jobbe for forhandlingsrett

dsc_0044redigert.jpg
Pensonisttopper:(f.v) Harald Normann, generalsekretær i Pensjonistforbundet, leder for Fagforbundets pensjonister Bjørg Hageløkken og nestleder for Fagforbundets pensjonister Rolv Skirbekk (Foto: Anders Bostad)

Torsdag 4. mai og fredag 5. mai var det leder/nestledersamling for pensjonister og uføre i Fagforbundet. – Vi skal fortsette og jobbe for at folketrygden skal være så god at man ikke trenger å bekymre seg for fremtiden, sa generalsekretær i Pensjonistforbundet, Harald Norman.

Fagforbundet hjelper deg Bli medlem i Fagforbundet!

Viktige saker for de to dagene var Prosjekt Fagforbundet, forhandlingsrett, digitale hjelpemidler, politiske utfordringer og valget 2017.

– Det er flott å være her, for her blir det alltid en god debatt. Vi skal jobbe på tvers av generasjoner, og vi skal også jobbe for kommende pensjonister og uføre. Jeg blir stolt når jeg hører om pensjonister som stiller opp i 1.mai-tog under parolen "vi vil ha forhandlingsrett", sa foredragsholder Harald Norman fra talerstolen.