Fagforbundet.no

Moduler

#Fagforbundsuka er i gang

Brønnøysund
TO BLIDE TILLITSVALGTE: Ann-Kristin Moldjord (t.h) i Fagforbundet Nordland med Bodil Knutsen i Fagforbundet Brønnøy og Vevelstad på stand i Brønnøysund. (Foto: Bodil Knutsen)

Denne uka besøker Fagforbundet medlemmer på arbeidsplasser over hele landet. Det setter medlemmene pris på!

Fagforbundet hjelper deg Bli medlem i Fagforbundet!

Våre 17 000 tillitsvalgte er ryggraden i Fagforbundet. Under Fagforbundsuka reiser de rundt til flere tusen arbeidsplasser å møte medlemmer og potensielle medlemmer. På arbeidsplassene kommer de tillitsvalgte i kontakt med folk som av forskjellige årsaker er uorganiserte. Her har vi muligheten til å fortelle dem om fordelene ved å være medlem i Fagforbundet.

Har du en kollega som ikke er medlem enda? Husk: Det er lov å spørre om han eller hun vil bli medlem!

For tips og vervepremier, se egen side for fagforbundsukene

Fagforbundet Oslo startet #Fagforbundsuka med besøk av Jonas Gahr Støre. I år arrangeres fagforbundsukene fra 19.-25. juni og fra 27. november til 3. desember.

Gå inn på Facebook se filmen med Jonas og bilder fra hele landet. Legg ut selv og tagg med #Fagforbundsuka

oslo_jonas

Målet er at fagforeningene og de tillitsvalgte skal være:

• synlig på arbeidsplassene
  • nære medlemmer og potensielle medlemmer
  • stolte av den jobben vi gjør sammen i Fagforbundet

Som tillitsvalgt ute på arbeidsplassbesøk, kan det også være kjekt å ha tillitsvalgt-appen fra Fagforbundet i ryggen. Her finner du for eksempel enkelt en verveknapp.

Noen glimt fra Fagforbundsuka Norge rundt!

brnnysundsissel

vestfold