Fagforbundet.no

Logg inn
A A A Presse Om Fagforbundet

Forsikringer som følger medlemsskapet

Du får to forsikringer med i medlemskapet i Fagforbundet.

Ved innmelding som yrkesaktiv blir du automatisk med på disse to forsikringene. Du kan lese med om forsikringene ved å klikke på lenken. Se egen boks for å melde skade.

Fagforbundets gruppeforsikring

Fagforbundets gruppeforsikring er en av flere medlemsfordeler medlemmene kan velge å benytte seg av. Forsikringen er tilrettelagt for Fagforbundets medlemmer. Det kreves ingen helseerklæring for å bli med i denne forsikringen når du melder deg inn i forbundet. Dersom du har reservert deg, men likevel ønsker å bli med på forsikringen, så kan du søke om dette ved å klikke her.

Les mer om Fagforbundets Gruppeforsikring.

Har du spørsmål i forbindelse med gruppeforsikringen kan du kontakte Fagforbundets forsikringssekretariat på telefon 23 06 42 01. Du kan også sende mail til forsikring@fagforbundet.no

Skjema og verktøy

Øvrige medlemsfordeler gjennom LOFavør

Vi er opptatt av at du skal være trygg, ikke bare i arbeidslivet, men også i privatlivet. Gjennom LOfavør får du mange medlemsfordeler. Siden vi er mange har vi kraft til å forhandle gode priser og vilkår fra de beste leverandørene.

Forsikringer og andre fordeler

Fagforbundet jobber for at du skal være trygg ikke bare i arbeidslivet, men også i fritiden.

Som medlem i Fagforbundet får du tilbud om en rekke forskjellige gode forsikringer. Noen forsikringer er framforhandlet spesielt for deg som medlem i Fagforbundet, mens andre har du tilgang til gjennom fordelsprogrammet LOfavør. LOfavør kollektiv hjemforsikring er kanskje landets beste innbo- og løsøreforsikring. Det får vi til fordi vi er mange som står sammen.