Fagforbundet.no

• 7august2017beskavlo.jpg
  • beskavlo.jpg
  • loledermottarsekkfrafagforbundet.jpg

LO leder Hans – Christian besøkte Fagforbundet avd 211, Helse Stavanger 7. august

Fagforbundet hjelper deg Bli medlem i Fagforbundet!

Den nye LO-sjefen fikk i løpet av et par timer mandag ettermiddag innsikt i utfordringer, samt andre ting hos oss.

Programmet: Administrerende direktør Inger Cathrine Bryne, prosjektdirektør Kari Gro Johanson og seniorrådgiver Halvor S. Karlsen fortalte om den kommende sykehusutbyggingen på Ullandhaug. Og finansieringsmodellen og driften ved SUS ble diskutert. LO-lederen var naturlig opptatt av det overbyggende perspektivet, og generelt av planene for igangsettingen av prosjektet knyttet til avtaler og tanker om utlysninger av kontrakter, HMS, miljøspørsmål og alle de områdene der SUS2023 ikke bare kan bruke tidligere læring, men som også innebærer at man er i gang med nybrottsarbeid samtidig. Han ga uttrykk for at det ble gitt gode svar på mange utfordringer vi har. Vi HTV opplevde en lyttende og interessert LO leder.

Fra Fagforbundet deltok leder og HTV. Fellesorganisasjonen (FO) var også invitert og deltok på møtet sammen med oss.